MOVEMENTS

Stručnjaci svog zanata

 Zamislite da u kompaniji u kojoj radite, a koja se nalazi u BiH, se govori 5 stranih jezika, a da radite na holandskom, belgijskom, francuskom, švicarskom, njemačkom i bh tržištu. Mirza Ćuk je direktor upravo takve kompanije.

Movements je firma koja se prvobitno počela baviti B2B (business to business ) telemarketingom. “Kada čujete riječ “telemarketing” često pomislite na ogroman prostor u kojem sjedi 100+ ljudi koji telefoniraju. Recimo da je to svima nama prva asocijacija na tipični call centar gdje se u 95% slučajeva prodaje neki produkt/usluga i to je često vezano za B2C (business to consumer) tržište. Međutim, naš tim ne prodaje ništa, predstavljamo produženu ruku našim klijentima u svijetu marketinga i prodaje, pripremamo im teren i olakšavamo organizaciju poslovnih sastanaka” započinje razgovor Mirza.

Pored B2B-telemarketinga, Mirza ističe da je Movements jedina kompanija u regionu koja je proširila ponudu sa uslugom Word Of Mouth marketinga. Word of Mouth marketing, odnosno marketing usmenom predajom je koncept u kojem glavnu marketinšku ulogu i akciju preuzimaju krajnji korisnici. Cilj im je približiti ovaj koncept partnerima, te u svijet marketinga i marketinških aktivnosti uključiti krajnje potrošače.

Pitali smo Mirzu šta je ono zbog čega smatra da se njegova kompanija ističe na tržištu i zbog čega imaju komparativnu prednost u odnosu na konkurenciju?

Naš tim se sastoji od mladih ljudi, koji su na neki način bili vezani za jednu od gore navedenih inostranih država i perfektno govore jezik te države. Svi mi imamo svoj razlog i priču zbog čega smo se odlučili vratiti ovdje u BiH, ali isto tako svi zajedno imamo jedan cilj, a to jeste da postanemo najbolji u onome što radimo!

Mirza nam dalje kaže kako je ideja za Movements nastala na jednoj lijepoj ljetnoj večeri prije 5 godina, kada su se njegovi partneri dosjetili da bi bilo super olakšati posao jednom od njih koji je previše trošio vremena na telefoniranje i zakazivanje termina. Bez razmišljanja odlučili su da u roku od 3-6 mjeseci pokrenu firmu koja će olakšati posao njima, ali i kompanijama sa sličnim problemima. “Ono što bih volio istaknuti, jeste, da svako ko previše razmišlja, ili bolje reći odugovlači i nije odlučan, da taj u 99,9% slučajeva i ne uspije. Čovjek kada se odluči za nešto, treba to čim prije pokrenuti, te od tog trenutka dati sve od sebe da to uspije. Ne treba zaboraviti i to da je nekad potrebno 10 puta pasti, prije nego što nešto i neko uspije, ali najbitnije je da se čovjek nikad ne predaje. Ovo naravno važi za svaki segment našeg života, ne samo poslovni.”

Kako se mladi poduzetnici svakodnevno susreću sa brojnim izazovima, pitali smo Mirzu koji je najveći izazov, a koje najbolje pozitivno iznenađenje u dosadašnjem poslovanju?

“Najveći izazov u mom poslu jeste da iz dana u dan uspijem stvoriti i zadržati isto razmišljanje i pozitivnu energiju i harmoniju kod svih uposlenih u firmi. Svi smo mi različiti, i svakom pojedincu se treba pristupiti na poseban način, te svakom od njih posvetiti dovoljno vremena. Ukoliko se to radi na pravi način, na kraju se duplo vrati. Međutim, moram priznati da nekada zna biti i jako teško da se držite prvobitnog plana/strategije, (naročito kada ne ide sve baš najbolje u poslu) ali ono što je bitno, jeste nastaviti vjerovati u sebe i strategiju firme, jer ako dovoljno vjerujete u to i ako svaki dan živite to, onda budite sigurni da će se i ostvariti.”

O planovima za budućnost Mirza nam kaže da želi unaprjeđivati sve segmente poslovanja kompanije, kako interno, tako i eksterno, ali i da će raditi sve dok budemo uživali u svom poslu. „Moje mišljenje je, da ako izgubiš zadovoljstvo i sreću koja pokreće svu pozitivnu energiju, i ako bez elana dolaziš na radno mjesto, onda je vrijeme da promijeniš posao i posvetiš se nečem drugom.“

Za kraj ovog uistinu inspirativnog razgovora zamolili smo Mirzu da uputi poruku mladim poduzetnicima i onima koji razmišljaju o takvom poduhvatu.

„Smatram da je svaka osoba neovisno o godinama pokretač ekonomije. Žao mi je što su mladi u BiH, bombardovani i zatrovani negativnim pričama od strane viših organa i medija koji su povezani, te da ti isti organi i mediji to nastavljaju raditi, a mladi to prihvataju, i što je poražavajuće, počinju vjerovati tome. Na jednu stranu je to logično, jer ako ti i svi oko tebe svaki dan čujete istu priču, onda je prirodno da to postaje normalna stvar i da ta “negativna” vijest/atmosfera ubije svaku moguću nadu. Ali, koliko god bilo teško, kao što sam već naveo,  u poslu nekad treba pasti 10x prije nego što uspijete, tako isto ne smijemo se predati i dopustiti da “neki” unište ovu našu (kakva god da je, naša je, i jedina koju imamo) Bosnu i Hercegovinu, te sve ono iole dobro u njoj. Stvorimo zajedno tu pozitivu, ne dopustimo sebi da čujemo negativne stvari, i što je najvažnije okružimo se pozitivnim ljudima i vijestima.“

Movements timu želimo puno uspjeha i uživanja u radu. 

Read more... 

IMANI Made in BiH, Tuzla

Vjera u bh. brendove

Misija Fondacije 787 je osnaživanje poduzetničkih namjera žena i mladih u BiH. Najčešće ćete uz sve naše priče vidjeti i #poduzetnaBiH787.

Vizija Amele Suljkić, zaljubljenice u "Made in BiH" proizvode je upravo pronalazak takvih proizvoda i upoznavanje mladih poduzetnika, kako bi njihove radove predstavila u svom concept store.

"Na ideju o ovom concept storu sam dosla još prije tri godine, međutim realizovana je u junu 2016 godine. Ja vjerujem da Tuzla zaslužuje da bude upoznata sa našim proizvodima, da našim dragim damama budu što više približeni naši BiH proizvodi, jer su vrijedni svake pohvale. Što se tiče samog naziva, to je onako nastalo spontano. Kao sto vec znate rijec IMAN u prevodu znači Vjera. Razmišljala sam, treba mi nešto što će ukazivati da je to dućan naših proizvoda. Uz pomoć moje prijateljice i grafičke dizajnerice, koja je i osmislila cijeli naš vizualni identite, Irme Ibrić, došli smo na ideju da ustvari nastavak bude Made In BiH. Svima je opće poznat hashtag #madeinBiH i znali smo da će to biti prepoznatljivo i inspirativno. A sam prevod IMANI Made in BiH bi bio Vjera u bh. brendove, kreatore, proizvode, vjera u naše tržište" započinje Amela svoju priču.

 

 

Pitali smo Amelu da li se pri osnivanju biznisa susrela sa nekim preprekama? "Ovdje će svi na prvu pomisliti, ma daj nema šanse, to nije istina itd, međutim što se tiče same registracije obrta od početka do kraja je prošlo odlično. Pričamo o nekome ko je inače iz Lukavca, a registruje obrt u Tuzli. Opština Tuzla, Ministarstvo Tuzla, Porezna uprava i ne mogu vise ni da se sjetim ko ima u tom nizu, su bili divni, svaka pohvala za njih, jer odlično odrađuju svoj posao."

 

Svoj rad sa mladim poduzetnicima i poduzetnicama opisuje kao sticanje novih poznanstava i odličnu saradnju. U ponudi concept store se nalazi preko 20 brendova. "Samo zamislite koji su to pregovori, koji su to kreativni kapaciteti, prosto nekada sjednem i razmišljam, pa bravo Bosno i Hercegovino, stvarno imaš kvalietne, divne ljude koji se itekako bore da opstanu na našem tržištu i drago mi je da u tome barem nekako mogu pomoći."

 

Amelin tim čine mama Meliha Suljkić, bez koje kaže da ništa ne bi moglo funkcionisati, zatim model Adaleta Imamović, fotograf Edin Moranjačkić (E.M Photography), te grafička dizajnerica Irma Ibrić i arhitektica Maja Dedić. Amelin cilj je svakako nastaviti sa širenjem tima, čemu se raduje u skoroj budućnosti. Nedavno su preselili na novu adresu u Tuzli, u ulicu Džafer Mahala br. 38, te s obzirom na veći prostor uskoro planira ponuditi i mušku odjeću, ali i pokretanje vlastitog brenda.   

 

Za kraj našeg razgovora zamolili smo Amelu da svoju pozitivnu energiju podijeli sa mladima u BiH koji razmišljaju o pokretanju vlastitog biznisa?

"Ako želite nešto krenuti, molim vas, volite to što želite pokrenuti, jer ako vas to ne čini sretnima i ako utiče na vas negativno i to radite samo da biste ostvarili neki profit, odustanite, jer ćete u tome svemu samo izgubiti sebe. Naravno profit je bitan da bi se opstalo, ali kada volite ono što radite, pa i da nekada ne bude profita vi nastavljate dalje, idete dalje, jer vas ljubav prema tome pokreće. A čim je tu ljubav i pozitivna energija, vjerujte mi da ne može biti loše, a to znam iz svog vlastitog iskustva. Ne dozvolite da vas neko sputava i ne slušajte negativne komentare, jer oni nikada neće znati ono što vi znate. Morate biti odlučni i istrajni u onome što želite. Presretna sam poslovanjem IMANI dućana i vjerujem u sve što radim, da sam sigurna da će tu biti još mnogo uspjeha. "

 

Hvala ti Amela na divnim i inspirativnim riječima. I mi vjerujemo u tvoj uspjeh i radujemo se ponovnom druženju.

Read more... 

Irma Saljević, Freya design, Sarajevo

Irmu Saljević upoznali smo na jednom od networking događaja, koje često organizujemo. U Freya design proizvode zaljubljene su mnoge žene, te se iz svake kolekcije traži primjerak više.

U međuvremenu, Irma je registrovala biznis, izvozi u brojne zemlje svijeta i planira proširiti biznis kako bi zaposlila još mladih ljudi.

Još jedna #poduzetnaBiH787 motivirajuća poduzetnička priča https://youtu.be/OqAlY7kMB5Q

Read more... 

Ognjen Ranisavić, Ekspres portal, Banja Luka

Ognjen Ranisavić okupio je tim mladih stručnjaka u želji da tržištu Bosne i Hercegovine ponudi drugačiji i kvalitetniji proizvod. 

U svojoj poduzetničkoj priči postavlja i pitanje o povezanosti potreba tržišta rada sa obrazovnim sistemom, kao i da u BiH je potreban master na temu socijalnog preduzetništva.

Koje su vještine koje traži u budućim zaposlenicima i druge zanimljivosti otkriva nam u novoj poduzetničkoj priči https://youtu.be/HXyD0NXdHuU

Read more... 

Damir Bajraktarević, Dawood, Sarajevo

"Moj otac je znao reći: ljudi idu na mjesec.. što znači da ako ljudi idu na mjesec i ja mogu napraviti ove naočale", kaže nam Damir Bajraktarević u novoj poduzetničkoj priči video serijala "Misija #poduzetnaBiH787".

Kako i zašto je Damir, nakon što je magistrirao i nije našao posao u struci, odlučio da potpuno sam nauči sve što mu je potrebno iz stolarskog zanata, dizajnirao neke nove mašine i "zagazio" i u injžinjerske vode, te još mnogo toga, govori nam u priči o Dawood, koja će vam još jednom pokazati da ideja itekako može postati stvarnost: https://youtu.be/DQ9qLWQn5ls

Read more... 

Društvene mreže

Kalendar

October 2017
Pon Uto Sri Čet Pet Sub Ned
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Top of Page