ALSTER PRO, Inatom do uspjeha u marketinškim vodama

Amina Husović je mlada Sarajka koja je tokom svog studija iskusila tržište rada, stekla razna iskustva i na onoj životnoj raskrsnici na kojoj se mnogi mladi u Bosni i Hercegovini svakodnevno nalaze, OTIĆI ILI OSTATI, odlučila da svoju budućnost gradi u Sarajevu. Osnovala je  marketinšku agenciju Alster Pro i krenula u lov na klijente.

U startu nas je zanimalo Zašto baš Alster Pro i koje značenje nosi.

„Alster Pro d.o.o firma je dobila naziv po prelijepom jezeru ‘ALSTER’ u srcu Hamburga, gdje sam provela svoje rano djetinjstvo i za što me vežu prelijepe uspomene“ objasnila nam je Amina.

Iako ekonomistica po struci, studij i iskustva koja je stekla tokom studija usmjerila su Aminu u pravcu marketinških djelatnosti, te na posljetku i ka osnivanju agencije.

„Mada sam uvijek imala finansijsku podršku od svojih roditelja, uvijek sam željela da radim, tako da sam se opredijelila za samofinansirajući studij, gdje sam sve vrijeme studirala i radila i to u call centru, u kafiću, u osiguravajućoj kući, u štampariji itd. Po završetku studija, aplicirala sam na razne konkurse, obavljala testove i intervjue, ali bez uspjeha. Odlučila sam da nastavim Master studij u Beču, pripremila sve za odlazak, a onda se u meni javio neki inat i u razgovoru sa roditeljima sam odlučila da ostanem ovdje i da pokrenemo vlastiti biznis. Htjela sam i sebi i drugima pokazati da se može, vrijednim radom, trudom i zalaganjem uspjeti i u ovoj našoj Bosni i Hercegovini“ prisjeća se temperamentna mlada poduzetnica.

Alter Pro je agencija koja se bavi osmišljavanjem i prodajom reklamnog materijala. U duhu tako kreativnog i dinamičnog posla, ali i velike konkurencije, zapitale smo se koja je tajna uspjeha Altser Proa.

„Naš osnovni moto je: osmijeh na licima klijenata. Naš odnos sa klijentima je iskren, profesionalan, kreativan i pouzdan, što mora proizvesti uspjeh“.

Svoja iskustva sa državnim sektorom, kako utiču procedure, institucije, zakoni i pravila na mlade poduzetnike ili na one koji se tek pripremaju na prvi poduzetnički korak, podijelila je sa nama Amina. Istakla je kako neposjedovanje informacija ne smije završiti apatijom i inertnošću mladih, već znatiželjom.

„Sama sam dobitnica podsticaja za mlade poduzetnike od Federalnog Ministarstva za razvoj i poduzetništvo. U početku sam i ja mislila da se svi moraju sami boriti i da nemaju ništa od ove države. Zbog preporuke prijatelja aplicirala sam  i dobila sredstva, što me je na kraju dovelo do drugog mišljenja, a to je da smo svi općenito neinformisani, a i ne trudimo se da dođemo do informacija“.

„Posao je vrlo dinamičan i raznolik. Atmosfera u našem timu je prijateljska, tako da započinjemo sa jutarnjom kaficom i planovima za taj dan. Poslije kafice, svi smo u svojim obavezama, na terenu ili u kancelariji, a dan opet završava sa kaficom ili sokićem. Posao za poželjeti! 🙂 “ opisala je ova mlada poduzetnica jedan dan u Alster Prou, te smo se u jednom trenutku uhvatile u razmišljanju kako je to možda stvarno posao za poželjeti.

Reakcije klijenata, ali i sredine u kojoj djeluju mladi poduzetnici mogu poljuljati samopouzdanje onih koji razmišljaju o finansijskom osamostaljenju i samozapošljavanju. Iskustvo Alter Proa je, što nas veseli, veoma pozitivno.

„Reakcije klijenata su pozitivne, što i mene raduje, jer ljudi vole da vide mlade ljude koji žele da rade, da su profesionalni, poslovni i željni uspjeha“ objašnjava Amina.

Veoma pozitivna mlada poduzetnica rado je sa nama podijelila riječi ohrabrenja i preporuke za sve buduće poduzetnike.

„Preporučila bih im da rade ono što vole, da se bore za svoju poziciju, jer svaki trud se isplati. Naravno, svaki početak je težak, ali ako žele uspjeti ne smiju odustati. Ali najvažniji je OSMIJEH na licu“.

Autorica: Marija Pudarić